Conceited & Justina Got Bars Doja Cat Can’t Handle 😱 ft. Big Daddy Kane | Wild 'N Out

  • Joylandi 7 oy oldin

    Wild 'N Out

    Muddati: 03:34

    Doja Cat gave Wildstyle another shot as captain of the New School squad going at it against Nick and OG Big Daddy Kane. Watch as things get turnt’ when members of both squads grab the mic and let loose. 🔥
    #WildNOut #MTV
    Subscribe to stay updated on the newest content! goo.gl/YuLQAo

    Want even more Wild ‘N Out? We’re pulling up to a city near you. Grab your tickets here 👉 livemu.sc/WildNOut2020

    Get ready to take your Wild ‘N Out obsession to new heights cause WE JUST DROPPED MERCH 👉 bit.ly/3841mRL

    More from Wild 'N Out!
    Official Wild 'N Out Website: www.mtv.com/shows/nick-cannon-presents-wild-n-out
    Wild 'N Out Twitter: wildnout
    Wild 'N Out Instagram: mtvwildnout
    Wild 'N Out Facebook: nickcannonwildnout/

    Nick Cannon Presents: Wild 'N Out delivers lightning-fast improv and head-to-head battles, helmed by the master of ceremonies, Nick Cannon. The stakes are high as teams face off in a series of visceral, hip-hop-edged comedy showdowns, all culminating in a rap battle for the championship belt.

its 0nly Jayy
its 0nly Jayy

Ian like Dojas bars😐

3 soat oldin
Justin S
Justin S

Justina is the fuckin G.O.A.T

22 soat oldin
Asia Anderson
Asia Anderson

It’s sad when the audience knows what conceited gonna say bfore he says it lol

Kun oldin
CAVEMAN
CAVEMAN

*BDK looks like he don't even wanna be there.*

Kun oldin
Jordan Raché
Jordan Raché

I didn't laugh once until that crabby patty line lmao.

Kun oldin
muse ment
muse ment

we gonna act like justina aint say ol girl look like hov 💀💀💀

Kun oldin
pullup188
pullup188

You can tell Carter Deems and Jin are nice with it. Their shit actually rhymes and it got funny punch lines. Those 2 guys came up battling.

Kun oldin
Dave
Dave

Hitman lmaoooooooo

Kun oldin
Lena C
Lena C

That was so meeeaaaan

Kun oldin
Grime is Alive
Grime is Alive

Doja is straight TRASH

2 kun oldin
Aiiello .-.
Aiiello .-.

People are taking these jokes too seriously now. Pretty sure if there was a problem they would be asked to tone it down a bit. Live a little guys.

3 kun oldin
Avah Castro
Avah Castro

Wait...I thought they ended in 2007?

3 kun oldin
Tijaani Mayers
Tijaani Mayers

Jin still got it!!! 😂🤣😭😭

3 kun oldin
Shearae Simpson
Shearae Simpson

I love me some Justina

3 kun oldin
Taariq Dawood
Taariq Dawood

Nick looks his southafricans with that outfit

4 kun oldin
Refilwe Kome
Refilwe Kome

Why he always cutting the music, is kinda annoying

4 kun oldin
Catrina D
Catrina D

Doja do got some disproportionate ass thighs

4 kun oldin
Catrina D
Catrina D

What happen to this show

4 kun oldin
Rakesh Baba
Rakesh Baba

Jin went in 😂

5 kun oldin
Motusia Umutolu
Motusia Umutolu

Its very funing and soso sad

5 kun oldin
Imaan Ismail
Imaan Ismail

1:07 she went flying aasdgdhfngmuutr

6 kun oldin
pisces with pride
pisces with pride

Is all they can talk about is his weight

6 kun oldin
RD Set Go!
RD Set Go!

fat jokes are cliche

6 kun oldin
marla roo
marla roo

Them using fat jokes is lazy and dull.

6 kun oldin
Ririlovesleigh
Ririlovesleigh

Yas*

6 kun oldin
Ririlovesleigh
Ririlovesleigh

Yad

6 kun oldin
Nevaeh Mafia.
Nevaeh Mafia.

https://youtu.be/HcoTcDLXESI

6 kun oldin
Ethan Supnet
Ethan Supnet

1:39 im a new fan so i didn’t expect that much fire from him

7 kun oldin
Butternut yeeetsbanana.-.
Butternut yeeetsbanana.-.

Bruh they make fun of that poor dude with his weight ALL THE DAMN TIME. Smh

7 kun oldin
Actrocituss Gaming
Actrocituss Gaming

1:06 please tell me the girl on the right had like 4 kids, because she all kinds of beat

7 kun oldin
Janita James
Janita James

3:13 im cryinggggg lmfaooooo

7 kun oldin
Edna Carlos
Edna Carlos

I like how Justina always roasts the whole squad 😂 😂 😂

8 kun oldin
MisterCartoon99
MisterCartoon99

Conceited : “Doja cat, you being here makes me actually happy, but you got the same thighs as squidward when he ate all the krabby patties” Doja : 👁👄👁

8 kun oldin
TASIA INNISSS
TASIA INNISSS

And Jake paul you'll never get a feoncae just because you look like drake don't make you beyonce or somethin like that I'm like damn she deadly 💀💀💀💀👍👌👌👌

8 kun oldin
TASIA INNISSS
TASIA INNISSS

By her I mean justina

8 kun oldin
TASIA INNISSS
TASIA INNISSS

Your girlfriend used soy sauce to lay her edges down

8 kun oldin
Egyptian Feet
Egyptian Feet

Soy sauce to lay her edges down 😁😭

8 kun oldin
Egyptian Feet
Egyptian Feet

That black in mild sh*t was funny tho 😁strawberry one

8 kun oldin
Zay Dadon
Zay Dadon

Doja cat said "old mcdonald had a farm" and followed it with a whole different verse lmao 👎🏽

8 kun oldin
Joseph Qualtier
Joseph Qualtier

white guy did the best omg

8 kun oldin
YNWMellyfan 2012tho
YNWMellyfan 2012tho

LAMFO she literally roasted wish doja cat won

9 kun oldin
The InkaWarrior
The InkaWarrior

😆😆

10 kun oldin
Semoria G
Semoria G

These raps are so bad

10 kun oldin
Cee
Cee

I wished they stopped with the racist and fat jokes, still lit tho

10 kun oldin
Marlene Castillo
Marlene Castillo

Op

10 kun oldin
Tocaworldseries Sunny
Tocaworldseries Sunny

When the white boy said ur teeth so white they probably voted for trump I was like but trump is an orange

10 kun oldin
Dominic Gonzales
Dominic Gonzales

The white KILLED IT

11 kun oldin
Naleh41
Naleh41

Justina didn’t like that one 😂😂😂😂

12 kun oldin
Edward Tabora
Edward Tabora

The white boy was the better one in his team the rest was trash

12 kun oldin
Arieus Gaming
Arieus Gaming

Lowkey wanna see eminem jump on this show

12 kun oldin
FroBeats Ent.
FroBeats Ent.

Bruh flamed doja at the end 🤣

13 kun oldin
Marggens Brutus
Marggens Brutus

@1:07 jezz she got jostled

13 kun oldin
Naturally_SAJ
Naturally_SAJ

O

14 kun oldin
kizu kuri
kizu kuri

2:07 I didn’t like the racist Asian joke

14 kun oldin
Ririlovesleigh
Ririlovesleigh

Not everyone who's white is asian

6 kun oldin
HG Beautria
HG Beautria

Anybody peep pretty vee face after the farm rap lmaoooo

15 kun oldin
SMD_Semih
SMD_Semih

Big daddy Kane’s the only goat in that stage

16 kun oldin
Al Capone
Al Capone

big mack is best

16 kun oldin
Dari SaysWhatSheThinks
Dari SaysWhatSheThinks

Yo teeth so white they prolly voted for Trump 😳💀💀

16 kun oldin
Jievitha V.E
Jievitha V.E

The Asian jokes are whack

16 kun oldin
Madison Montano
Madison Montano

Dojas face gives me life 😂😂😂

17 kun oldin
gabriel ferreiro
gabriel ferreiro

"What's gonna happen? Am I gonna blow up? "No worse! It'll go right to your thighs" 😳 "My thighs??!" "And then you'll blow up!" 💥

17 kun oldin
LF Alex
LF Alex

1:16 is that Von in the crowd or am I trippin?

17 kun oldin
natti mac
natti mac

Booooogus

17 kun oldin
Dj BOBBY
Dj BOBBY

Take a listen! https://youtu.be/5YGynI8n5TE

18 kun oldin
jonjon
jonjon

Doja Cat is fun getting played

19 kun oldin
Karmello Rome
Karmello Rome

They really replaced Timothy

19 kun oldin
Jlee Prince
Jlee Prince

justina is boss fr doe.....😂😭😭

20 kun oldin
Asanda_ Global
Asanda_ Global

Sis zandile shame

20 kun oldin
Micky Basket rabbit
Micky Basket rabbit

I actually feel so bad for big Mack like you can see the pain in his eyes when they roast him about his weight it’s just sad and when somebody calls him up he already knows it’s gonna be about his weight

21 kun oldin
Lina _
Lina _

DOJA CAT AKA DOJA CRAP. WTF WAS THAT SHIT SMH NO FLOW NO TALENT. HER MUSIC IS SO HEAVILY OVERPRODUCED. CLEARLY SHE HAS NO REAL RHYMES OUT OF THE STUDIO.

21 kun oldin
Joseph Qualtier
Joseph Qualtier

why so angry lmaoooo

8 kun oldin
Java Bain
Java Bain

Not the squiward thighs though

22 kun oldin
Java Bain
Java Bain

1:06 homegirl about 3 seconds away from fallin out of her top.

22 kun oldin
Toast
Toast

white boy got bar

22 kun oldin
Panoum Kor
Panoum Kor

Conceited roasting Doja Cat and her was stole the show to be honest I rewind it many times 😂😂😂☝️☝️☝️

24 kun oldin
Taliyah Jackson
Taliyah Jackson

Your teeth is so white they voted 4 trump

24 kun oldin
omega harrell
omega harrell

When doja cat got mad she looked like pretty v

25 kun oldin
TeeKay
TeeKay

Doja cat is a rapper and got primary/elementary flows n bars

26 kun oldin
Emanuel Hill
Emanuel Hill

Jshoehe

28 kun oldin
Cole
Cole

Omg the racism is just too much in this episode I'm tired

28 kun oldin
Haitilove12
Haitilove12

Doja cats part was corny

29 kun oldin
Abby Bowers
Abby Bowers

Your white teeth so white they voted for trump that got me 😂

29 kun oldin
Nelonwa 775
Nelonwa 775

Stoo making fun of him Jesus. If that's tye only thing u can roast then ur not a real rapper

Oy oldin
Wild n out cast Constina and Hitstina
Wild n out cast Constina and Hitstina

Justina-To Jin 1:59 Justina- Come here Jin look you should exit now ur gf use soy sauce to lay her edges down 2:48 Conceited-to Jin Conceited- Jin in america usually we bow when we finish a show but in your country you bow when you're saying hello

Oy oldin
Wild n out cast Constina and Hitstina
Wild n out cast Constina and Hitstina

I think Hitman, Conceited,and Justina pland this to work together bc did y'all notice how Justina and Concited and hitman all went for big mac then Justina and Concited went for Jin first like that surprised me

Oy oldin
Darnell
Darnell

That last verse got me rolling💀😂😂😂😂

Oy oldin
Mark Daniel
Mark Daniel

Atrh

Oy oldin
Jakhela Holmes
Jakhela Holmes

Doja you being here actually makes me happy but you go the same thighs as squidward when he ate all the crabby patties! Doja cat-😮😯😲

Oy oldin
XRxse
XRxse

Did this Asian man say jesuses

Oy oldin
Faith Garza
Faith Garza

Dang justina why you gotta do big mac like that 😆

Oy oldin
Melanie Valenzuela
Melanie Valenzuela

Hitman has done like 17 jokes about big man's keys like bruh

Oy oldin
Venessa Dale
Venessa Dale

So I would like 😉 from you 😻 dear sir please find my CV and the same time of the w and the w and the w a ghost 👻 the same and the same and send I am looking for me to send you and your team and I will have a few years ago 😌 regards 🐱 can get a good idea to get a few weeks and time 🙂😂😜🙂😂🙂😜

Oy oldin
Bella Jinks
Bella Jinks

I can't believe doja cat father south African

Oy oldin
Niema Mcmillan
Niema Mcmillan

I rlly want Nicki Minaj on here 😌

Oy oldin
Azula
Azula

Stop with the fat shamming jokes. That is so Low.

Oy oldin
Chelsea Shaffer
Chelsea Shaffer

I hate conceited..like why are you...ugly ass.

Oy oldin
Wasted Youth
Wasted Youth

They did big homie bogus 😭

Oy oldin
BENNYtheballer ONE YT
BENNYtheballer ONE YT

Justina is always ready to rap

Oy oldin
iiam Liz!!! -
iiam Liz!!! -

Lmao

Oy oldin
Starnetta Johnson
Starnetta Johnson

Hey boo just wanted to let you guys

Oy oldin
Its Pamsellazo
Its Pamsellazo

"Your teeth are so white, they probably voted for trump" LMAAOOOOO!!!!🤣🤣🤣

Oy oldin
Itzz Hailey
Itzz Hailey

Lol

Oy oldin
hellboy2121619
hellboy2121619

Snannanqna

Oy oldin
The Real overrated Slaygirl Random
The Real overrated Slaygirl Random

Jokes that never gets old Justina/voice DC/ Forehead Karlos and Chico/heads Nick Cannon/music Big mac/weight Bobby/height Hitman/Teeth Michael blackson/skin

Oy oldin
Kristina Adams
Kristina Adams

Damn😂

Oy oldin

Keyingisi

Baby Grizzley Featuring Tee Grizzley “Twin Grizzlies”

3:10

Baby Grizzley Featuring Tee Grizzley “Twin Grizzlies”

Tee Grizzley

Ko‘rishlar soni 983 ming

Eddsworld - Casting Call

6:52

Eddsworld - Casting Call

Eddsworld

Ko‘rishlar soni 685 ming

King Lil G - Hollowtips (Official Music Video)

2:40

King Lil G - Hollowtips (Official Music Video)

9LILG

Ko‘rishlar soni 180 ming

BEST Memes That Broke the Internet  😂🔥Wild 'N Out

1:06:19

Baby Grizzley Featuring Tee Grizzley “Twin Grizzlies”

3:10

Baby Grizzley Featuring Tee Grizzley “Twin Grizzlies”

Tee Grizzley

Ko‘rishlar soni 983 ming

Eddsworld - Casting Call

6:52

Eddsworld - Casting Call

Eddsworld

Ko‘rishlar soni 685 ming

King Lil G - Hollowtips (Official Music Video)

2:40

King Lil G - Hollowtips (Official Music Video)

9LILG

Ko‘rishlar soni 180 ming

Putting People's Houses Up For Sale and Trying to Buy It

11:46

Putting People's Houses Up For Sale and Trying to Buy It

Vlog Creations

Ko‘rishlar soni 1.4 mln

Dancing with the Stars 2020 Winner Revealed - Dancing with the Stars

1:57

Dancing with the Stars 2020 Winner Revealed - Dancing with the Stars

Dancing With The Stars

Ko‘rishlar soni 345 ming

Our DOG Peanut is MISSING! Best Friends get Emotional!

16:29

Our DOG Peanut is MISSING! Best Friends get Emotional!

Matt and Rebecca

Ko‘rishlar soni 1.2 mln

Boys vs Girls Breakup / Real Differences You Can Relate To

10:14

President Obama is Scared of Sasha and Roasts Donald Trump

25:33

President Obama is Scared of Sasha and Roasts Donald Trump

Jimmy Kimmel Live

Ko‘rishlar soni 8 mln

Surprising FaZe Jarvis With 24 Gifts In 24 Hours

15:59